Inici

OAC - Oficina d'Atenció Ciutadana

Logotip OAC
Què és l'Oficina d'Atenció Ciutadana?
L'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Berga és un servei integral d'atenció amb la finalitat d'apropar l'administració als ciutadans i ciutadanes i oferir una atenció personalitzada amb el propòsit de fer les gestions municipals més clares i àgils.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix tres canals d'atenció als ciutadans:
  • L'atenció presencial a l'oficina d'Atenció Ciutadana.
  • L'atenció telefònica a través de la pròpia Oficina d'Atenció Ciutadana en horari d'atenció al públic (938214333) i través del telèfon d'Atenció Ciutadana les 24 hores al dia (900700122) .
  • L'atenció a través d'internet mitjançant aquest portal
Situació i horaris de l'Oficina d'Atenció Ciutadana
Ubicació: Plaça Sant Pere, 1
08600 BERGA
Telèfon. 93 8214333
Fax. 93 8214337


Horari:
Matins: Dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00 h.
Tardes: Dilluns: de 17:00 a 19:30 h.

Tràmits disponibles

Atenció a la ciutadania

Esports, cultura i lleure

Padró habitants

      Següent >

Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga