Inici

L’Ajuntament de Berga obre el termini per sol·licitar l’ocupació de la via pública durant la diada de St. Jordi de 2021

Foto diada de Sant Jordi 2019
Ampliar en una finestra emergent Diada de Sant Jordi de 2019
Data de publicació: 30.03.21

L’Ajuntament de Berga ha obert el termini per sol·licitar l’ocupació de la via pública durant la celebració de la diada de Sant Jordi de 2021. Les persones i/o entitats interessades en disposar d’una parada o estand per vendre roses o llibres durant la festivitat d’enguany, podran tramitar les peticions fins al 14 d’abril. Per fer-ho, caldrà presentar una instància específica anomenada ‘Llicència d’ocupació de la via pública per a llocs de venda eventuals (parades, atraccions i circs) (TR020) disponible a l’apartat ‘Tràmits i gestions’ del web municipal o en aquest enllaç (http://www.ajberga.cat/ajberga/tramits/detall.php?tramit=190&apartat=63).

Informació i documentació

En el document de sol·licitud de l’espai, s’haurà d’especificar el tipus de parada que es vol instal•lar, és a dir, si es vol destinar a la venda de llibres, de roses, d’ambdós productes o d’altres articles relacionats amb la festivitat de Sant Jordi. També caldrà indicar la ubicació i la mida de l’estand, així com l’horari d’ocupació de l’espai en qüestió. A banda d’això, serà necessari adjuntar la carta d’autoliquidació tributària, que és el document que acredita que s’ha abonat la taxa corresponent per portar a terme l’activitat. Pel que fa a la ubicació de les parades, el consistori s’encarregarà de distribuir l’espai per garantir la distància de seguretat entre les parades, tenint en compte les mesures de prevenció sanitàries per la Covid-19.

Presentació d’instàncies

En compliment de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques i les entitats sense ànim de lucre han de realitzar la sol·licitud de forma telemàtica, mentre que les persones físiques poden tramitar-ho en línia o presencialment, a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) situada a l’Ajuntament de Berga (Plaça de Sant Pere, 1). En cas d’haver de realitzar la tramitació de forma presencial, caldrà sol·licitar cita prèvia mitjançant el telèfon 600 464 067. L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres, de 9 del matí a 2 del migdia i els dilluns, de 5 a 7 de la tarda.



Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga