Inici

Sol·licitud AP (TR901)

Com realitzar el tràmit:


1. QUÈ ÉS?


  • DESCRIPCIÓ
  • Tràmit pel qual el treballador de l’Ajuntament de Berga pot sol·licitar un permís, llicència o vacances.

  • REQUISITS PREVIS
  • Per iniciar la tramitació de la sol·licitud caldrà el vist-i-plau del responsable de l’àrea o servei. En el cas de que l’interessat sigui el mateix responsable de l’àrea o servei el vist-i-plau el donarà el seu regidor. Aquest vist-i-plau es manifestarà amb una signatura digital del formulari sol·licitud de permís, llicència o vacances. Aquest formulari sol·licitud haurà de presentar-se signat, doncs, per l’interessat i el seu responsable o regidor de l’àrea o servei al que pertany.

    Cas de no disposar de certificat electrònic, s’imprimirà el formulari sol·licitud en paper, es signarà amb signatura manuscrita i es presentarà a l’Oficina d’Atenció ciutadana (OAC) per què sigui tramitat electrònicament en la seva representació.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR
  • No cal documentació addicional al formulari sol·licitud.



2. DESCARREGA EL FORMULARI


Descarregar el següent formulari i omplir-lo adequadament amb les dades demanades.





3. TRAMITACIÓ


  • ELECTRÒNICAMENT

  • PRESENCIALMENT
  • No és possible.



4. PREU


Gratuït.
No obstant, l’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original estan subjectes a una contraprestació econòmica establerta, per l’ordenança fiscal núm. 7.




5. MÉS INFORMACIÓ


Per a més informació (TERMINIS, NORMATIVA, etc.) clicar en el següent ENLLAÇ.


TORNAR A L'INICI




Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga