Inici

Alta per omissió al Padró municipal d'habitants (TR005)

Com realitzar el tràmit:


1. QUÈ ÉS?


  • DESCRIPCIÓ
  • Alta al padró municipal d'habitants d'aquelles persones que, tot i viure habitualment en un determinat municipi, no figuren inscrites al padró.

  • REQUISITS PREVIS
  • No es contemplen.

  • DOCUMENTACIÓ A APORTAR
  • Documents identificatius de la/les persona/es que es donen d'alta (original o fotocòpia) i que han d’estar en vigor:

    • Espanyols: DNI (obligatori a partir dels 14 anys), passaport o permís de conduir.

    • Estrangers de la Comunitat Europea i assimilats: targeta d'estranger juntament amb passaport o document d'identitat del país.

    • Estrangers d'altres països: passaport o permís de residència.

    • Menors d’edat: llibre de família o certificat de naixement.


  • Documents acreditatius de representació de menors no emancipats:

    • Llibre de família o certificat de naixement (en cas de separació o divorci, la resolució judicial que acrediti la guàrdia i custòdia o Model de Declaració de Responsable).

    Model declaració responsable inscripció padró menors

  • Documents acreditatius de representació d’incapacitats:

    • Resolució judicial que acrediti representació legal.


  • Document acreditatiu de l'habitatge d'empadronament:

    • Títol de propietat: escriptura, contracte de compravenda, nota del Registre,... o contracte/factura de subministrament (llum, aigua,...).

    • Contracte vigent de lloguer, contracte o factura de subministrament (llum, aigua,...).

    • Si a l'habitatge ja hi ha alguna persona empadronada: és necessari aportar, a més a més, l'autorització i la fotocòpia del DNI d'un dels residents majors d'edat.

    • Si es tracta d'un establiment col·lectiu: autorització de la persona que n'ostenta la direcció.




2. DESCARREGA EL FORMULARI


Descarregar el següent formulari i omplir-lo adequadament amb les dades demanades (en cas de tramitació presencial).





3. TRAMITACIÓ


  • ELECTRÒNICAMENT

  • PRESENCIALMENT
  • En el cas d’una persona física, pot presentar el formulari sol·licitud, degudament omplert, i adjuntant tota la documentació necessària a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Berga.

  • VIA POSTAL
  • En el cas d’una persona física, es pot fer també presentant la documentació certificada a les oficines de correus a l'adreça:

    Att. Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC)
    Ajuntament de Berga
    Pl. Sant Pere, 1
    08600 Berga (Barcelona)



4. PREU


Gratuït.
No obstant, l’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original estan subjectes a una contraprestació econòmica establerta, per l’ordenança fiscal núm. 7.




5. MÉS INFORMACIÓ


Per a més informació (TERMINIS, NORMATIVA, etc.) clicar en el següent ENLLAÇ.


TORNAR A L'INICI



Ajuntament de Berga · Plaça de Sant Pere, 1 · 08600 Berga
Tel. 93 821 43 33 · Fax. 93 821 17 87 · berga@ajberga.cat
Amb la col·laboració:  Ajuntament de Berga