
Cartell Oficina Mòbil del Consumidor corresponent al març de 2018
|
Data de publicació: 20.03.18
L’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor farà parada a Berga el dimarts, 20 de març, per donar resposta a les demandes d’informació de la ciutadania sobre temes relacionats amb el consum i el comerç. Es tracta d’un servei destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum. L’objectiu d’aquest servei és el de defensar i garantir els drets dels consumidors en matèries tan diverses com la compra i el lloguer d’habitatge, els serveis bancaris, els serveis d’assegurances, els serveis postvenda, els serveis de telefonia mòbil i d’Internet, l’etiquetatge i les garanties dels productes, els viatges, etc.
L’Oficina Mòbil del Consumidor s’ubicarà a la plaça Viladomat, de 2/4 d’11 a 2/4 de 12 del matí i comptarà amb tècnics de la Diputació de Barcelona que s’encarregaran d’atendre la ciutadania de forma individualitzada i gratuïta. Així, els ciutadans podran resoldre els seus dubtes sobre qüestions vinculades amb l’àmbit del consum.
El servei s’oferirà de manera periòdica durant tot l’any i la popera visita de l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor serà el 12 d’abril de 2018.