NOTÍCIES

23/11/2009 |

Presentació del projecte Paisatge sonor de la Patum

Dissabte es va presentar el  projecte Paisatge sonor de la Patum. Un projecte que es va dur a terme durant la Patum d’enguany i on es van enregistrar 240 hores de so. S’han escollit 155 sons, a través dels quals es vol reflectir i explicar la festa des de punts de vista diferents als que estem acostumats.

A l’acte hi van intervenir l’alcalde de Berga, Juli Gendrau; Joan Soler i Amigó; Premi Nacional de Cultura Popular l’any 2006; Mossèn Josep Maria Ballarín, escriptor; i Jordi Boixader i Jordi Millán, coordinadors del projecte.

Els impulsors del projecte van treballar per enregistrar tota mena de sons com per exemple,  un salt de plens des del Santuari de Queralt  o el batec del cor d’un ple després de l’experiència.

A la pàgina web www.sonsdepatum.cat es poden descarregar els diferents enregistraments i ja es pot comprar, a les llibreries de Berga, el DVD amb el documental sonor de la Patum, que inclou els sons, acompanyats de fotografies i de textos.