OMIC

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics. 

Línies de servei:

  • Informació i orientació.
  • Tramitació de queixes i denúncies.
  • Campanyes d'informació i sensibilització.

Altra informació d'interès

Servei de caràcter potestatiu que es realitza amb el suport d'un punt d'informació i tràmits itinerant de la Diputació de Barcelona.

Persones destinatàries

Ciutadania, en general.

Cost per l'usuari

No té cap cost.

Equip tècnic

  • 1 auxiliar administratiu.
  • 1 recepcionista.
     

Unitats implicades

  • Promoció econòmica.
     

Com sol·licitar-ho

  • Instància genèrica (TR001).
  • Queixes, suggeriments i propostes (TR002).
  • Exercici del dret d’accés, d’oposició, cancel•lació o rectificació (LOPD) (TR182).
     

Punts de prestació

Ajuntament de BergaPlaça Sant Pere, 108600 - BergaTel. 938 214 333berga@ajberga.catLloc web:http://www.ajberga.catHorari
Matins: de dilluns a divendres, de 9:00 a 14:00h
Tarda: dilluns de 17:00 a 19:00h
Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 15-02-2021 19:00