Festival de Rumba Catalana

Berga serà la capital de la rumba catalana acollint un festival musical i gastronòmic que es farà del 9 a l’11 d’agost, a la plaça de Viladomat. L'esdeveniment inclourà actuacions musicals amb grups emergents, tallers de rumba catalana, un mercat “rumbero” i un espai gastronòmic

La capital berguedana és un dels municipis que acollirà el festival itinerant de rumba catalana que se celebrarà en diverses poblacions catalanes i de la Catalunya Nord durant l’estiu. La iniciativa s’emmarca en els actes de suport que està duent a terme la Plataforma de la Defensa de la Rumba Catalana perquè la UNESCO reconegui aquest gènere musical com a patrimoni de la humanitat.

La iniciativa està impulsada per Sabors Catalans Produccions, l’Associació d’Autors i Creadors de Rumba Catalana i la Plataforma per la Defensa de la Rumba Catalana amb la col·laboració de l’Ajuntament de Berga. 

Programació:

Del 9 a l'11 d'agost

De 10 a 23 h. Espai de degustació i mercat "rumbero"

 

Divendres, 9 d’agost

18:30 h. Aaron Carmona

20:00 h. Rumba FM

21:30 h. Triampa

23:00 h. DJ Pepe Rumbero

 

Dissabte, 10 d’agost

12:00 h. Rumba x canalla amb Landry

18:00 h. Taller de rumba catalana: guitarra, palmes, percussió i ball de guerra amb Sicus Carbonell de Sabor de Gràcia

19:30 h. Rumba Heritage

21:00 h. Rumba FM

22:30 h. Rumberto

 

Diumenge, 11 d’agost

18:30 h. Aaron Carmona

20:00 h. Rumba Heritage

21:30 h. Triampa

23:00 h. DJ Pepe Rumbero

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 05-08-2024 12:48